Ce trebuie sa contina dosarul de personal al salariatului: lista documentelor obligatorii

copii dupa actele de identitate ale angajatului: buletin/carte de identitate, certificat de nastere, certificat de casatorie;
copii dupa actele de studii/calificari/formare profesionala; 
formularul de candidatura (inclusiv CV si, eventual, scrisori de referinta); 
cererea de angajare; 
informarea prealabila la angajare;  
certificatul medical „apt de angajare“ de la medicul de medicina a muncii; 
fisa de instruire la angajare privind sanatatea si securitatea in munca; 
copie de pe carnetul de munca, dupa caz; 
certificatul de cazier judiciar sau declaratia pe proprie raspundere ca angajatul nu a suferit condamnari; 
permisul de munca – daca angajatul este cetatean strain;  
fisa postului; 
contractul individual de munca; 
actele aditionale si celelalte acte referitoare la executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca (de exemplu: act aditional pentru clauza cu privire la formarea profesionala, clauza de neconcurenta,
clauza de mobilitate, clauza de confidentialitate, act aditional pentru modificari ale salariului sau ale functiei); 
copii dupa actele de identitate ale persoanelor aflate in intretinere (certificat de nastere, certificat de casatorie, carte/buletin de identitate etc.); 
copie dupa livretul militar – daca este cazul; 
copie dupa permisul de conducere – daca este cazul;

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *